HTML

Szigetek

Részletek, fejezetek, gondolatok talán soha el nem készülő regényekhez. Gyűrött papírfecnik és kisiklott tollászkodások.

Friss topikok

  • atomheartfather: @Mandragoria: köszönöm, és örülök az egy húron pöndülésnek, remélem a későbbiekben sem okozom csal... (2011.05.09. 19:46) Hagymáz
  • atomheartfather: Elnézem, nyugi!:DAhogy magamnak is sok mindent...ennyi szenilitás még belefér...ha meg mégis harag... (2010.03.04. 08:31) Születésnap
  • viva.la.vida: ..fúj a szél, hajamra hull a hó..szerelemben élni volna jó.. (2010.01.27. 14:50) Csak szerelem
  • Narnia 4444: Csak beköszönök :)) Üdv itt is Nanah ! (2010.01.25. 12:17) Csoda
  • atomheartfather: Ez még tegnapi poszt...inkább sejtés, mint ihletett szomorúság. A java hátra van kedves olvasó! (2009.10.05. 16:57) Filmszakadás

Linkblog

Megbocsátás

2009.10.21. 08:43 :: atomheartfather

Követett végig az úton. Girbegurba, puhakavicsú mészkőút. Hersegtek a biciklikerekek alatt a kacskaringók. Utolérte lépteimet, lassan nőttem szemében a remegő távolból. Közelebb és közelebb hallotta átkaim, tarkómról olvasta a dühös kiábrándultságot. A foltok formává alakultak, s összesúgtak a színekkel. Itt van, ő az.
Megállított a csikorgó kvarcsikoly, porfelhőt krákogtak fel a gumiredők. Hátrafordultam, hogy elhiggyem. Hogy szemébe döfjem a haragot, a büszke sohanembocsájtást. Aztán hirtelen minden lelassult, minden aprólékosan szemlélhetővé vált. A táj, a letaposott fűszálak, az ösvénytörmelék, a fékező láb, a poros szandál. Haldokló szembogár, feladott küzdelem, esdeklő könnyek. Megtapintottam a levegőt, sűrű volt és szénaillatú, pipacspirossal pöttyözve. Simítottam, ahogy közeledett, körberajzoltam fél szemmel, mint az akadémia mestere a hatalmas vászon előtt. Kővé akartam dermeszteni, illatos szentté gyilkolni, vértelen küzdelemben megalázni. Minden értelmetlen agresszióban végződött gondolatban, minden megnyugvás megsemmisülésnek tetszett.
Aztán átölelt nagyon puhán, mint legkényelmesebb gyermekkori plüssmackó. Bőre símogatta a fájdalmat és a büszkeséget. Felgyorsult újra minden, s én lemaradtam. Szellemként libbent el mellettem a zord kegyetlenségek sorozata, elviharzott átok és vicsorgás, hangos szavak, és sarkon fordulás. Én meg ott maradtam bénultan, remegve. Üresen, dadogva suttogtam a megmaradt szavakat. Közvetlenül a fülébe, hogy ne érezze a légkör, ne tudja szöcske és napsugár.
Vesztembe űzött a gyengeség.

Szólj hozzá!

Címkék: élet megbocsátás szigetek

A bejegyzés trackback címe:

https://szigetek.blog.hu/api/trackback/id/tr801464811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása