HTML

Szigetek

Részletek, fejezetek, gondolatok talán soha el nem készülő regényekhez. Gyűrött papírfecnik és kisiklott tollászkodások.

Friss topikok

  • atomheartfather: @Mandragoria: köszönöm, és örülök az egy húron pöndülésnek, remélem a későbbiekben sem okozom csal... (2011.05.09. 19:46) Hagymáz
  • atomheartfather: Elnézem, nyugi!:DAhogy magamnak is sok mindent...ennyi szenilitás még belefér...ha meg mégis harag... (2010.03.04. 08:31) Születésnap
  • viva.la.vida: ..fúj a szél, hajamra hull a hó..szerelemben élni volna jó.. (2010.01.27. 14:50) Csak szerelem
  • Narnia 4444: Csak beköszönök :)) Üdv itt is Nanah ! (2010.01.25. 12:17) Csoda
  • atomheartfather: Ez még tegnapi poszt...inkább sejtés, mint ihletett szomorúság. A java hátra van kedves olvasó! (2009.10.05. 16:57) Filmszakadás

Linkblog

Macska

2010.05.03. 14:43 :: atomheartfather

A zuhanás sokáig tartott. Szakállak nőttek ki, gyermekek fogantak meg, a levelekből avar, az avarból humusz lett. A naplementék lassan elvesztették szépségüket. Mindenre volt idő, egyre higgadtabban és precízebben kidolgozott tervek születtek. Kezdve a közeljövővel, s lassan egyre messzebbre merészkedve. Étkezésekről, szerelmekről, és a nyári hőség problémájáról.
A levegő egészen hűvös volt. Kellemes a testfelületnek, elnyomva még az izzadtság gondolatát is. Közeledve a végéhez langyosabb lett minden, egyre élesebben látszottak a felszín formái.
Mire elérkezett az idő, teljesen megnyugodtam. Nem kell most újabb életet pazarolni, drága lenne az áldozat, ennyi fejben sikeresen megoldott probléma után. Rutinos zuhanóvá váltam, sokszor már előre éreztem a föld szagát, s csak behunyt szemmel közeledtem. Hagytam, hogy az áramlatok finoman elragadjanak, olykor még csináltam néhány fordulatot is.
Aztán végül persze talpra estem, megráztam magam és elindultam hazafelé. Közben a kalandokra gondoltam, amiket sosem mesélhetek majd el. Bölcsebbé váltam az út alatt, lefogytam, megöregedtem, bajszom majdnem kihullott.
Már csak egy mély alvásra van szükségem holnap, aztán újra kell kezdeni. Nincs menekvés.

Szólj hozzá!

Címkék: élet halál macska magány idő öregedés szigetek zuhanás

A bejegyzés trackback címe:

https://szigetek.blog.hu/api/trackback/id/tr751971268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása